O Blonda Frumoasa


Pentru ca e noapte, mi-am luat o blonda sa-mi lumineze calea. Ma duce prin gropi, ma striveste de bordura trotuarului, ma impiedica si ajung la picioarele ei. Ma cocot, agatandu-ma de pulpele ei, ajung pana-n dreptul abdomenului si ma indeparteaza. Pentru ca e noapte mi-am luat o blonda frumoasa, ma inunda de placere doar cand o privesc, rochia ei neagra de catifea ma pofteste inauntru. Dar, tot ca sa ma pofteasca, ma indeparteaza jucaus de ea. Merg o noapte cu blonda asta spre o laptarie. Sa bem o bere. Ma tine de mana, dar eu ma tarasc pe trotuar, iar ea imi arata calea dintr-un colt superior, e trist. Dar e frumoasa de mor si cred c-are sa fie o poveste interesanta. Continuam si-ajungem la o laptarie. Bem o bere, doua, bem mai multe beri. Sunt reci, merg, ca e vara si e noapte, curg in noi si gusta bine. Frumoasa mea blonda ma lasa din lesa si incepe sa palpaie, lumina ei nu imi mai arata calea si incepe sa caute altceva. Si cu privirea incearca altceva, eu raman in intunericul meu, fara de lumina ei. Acolo stau mult, pana-ntr-un final cand se intoarce si e distrusa pentru ca, desi nu o facea cu afectiune, poate doar cu o placere indusa de vreun pacat sexual, nu m-a mai condus prin vara aia intunecata, la laptaria aia. Plec singur, in intuneric, pentru ca, desi distrusa, ea opreste definitiv lumina ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu