Cartea Ideala pentru Vara?


Am inceput de cinci ori raspunsul la aceasta intrebare si am ajuns la o concluzie: pentru mine toate cartile sunt ideale pentru vara. De obicei, cand vine vara, am deja multe carti adunate din timpul anului care trebuie citite, din toate genurile: contemporane, fantasy, distopice, young-adult, adult, new adult, etc. Asa ca citesc cam de toate vara: complexe, simple, intunecate, amuzante, pline de drama. Tu numeste pentru ca eu le citesc. Totusi, sunt predispus sa citesc mai multe carti contemporane in aceasta perioada decat in restul anului. Carti amuzante, usoare, putin cam clichee, romantice, cu adolescenti pusi serios pe treaba de a isi crea niste amintiri memorabile. Pur si simplu mi se par mai atractive vara. In special cele in care actiunea are loc intr-o locatie interesanta: Anglia, Franta, America Centrala, etc. Ador sa citesc pe timpul verii romane ce contin road trippin'. Ma fac sa imi doresc sa pot sa imi pun un rucsac in spate si sa ma duc sa explorez. Cam asta simbolizeaza pentru mine vara, o aventura in necunoscut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu