Icoana Tamaduitoare si de Cancer


La Sibiu, icoana „Maica Domnului Îndrumatoarea” de la biserica de pe Strada Dealului, este de doar de câteva luni venita, dar vestea ei s-a împrastiat ca fulgerul în tot judetul. Se stie de minunile realizate de ea la Bucuresti, si oamenii spera ca în continuare icoana sa tamaduiasca. Ca pe un exemplu pe care îl invoca enoriasii de pe Strada Dealului, este marturisirea unui bucurestean care si-a spus povestea în brosura-supliment „Lumina lina”: „În anul 2003, la un control de rutina, mi-a fost descoperita o tumora la colon. Mi se prevedeau perspective sumbre. Am mers atunci la duhovnicul meu, care mi-a spus sa nu privesc boala ca pe o tragedie. M-a îndemnat chiar sa o primesc cu bucurie, pentru ca este data de D-zeu, sa ne puna la încercare si sa ne ajute sa ne apropiem de EL. Mi-a povestit si de puterea tamaduitoare a icoanei Maicii Domnului si despre câteva minuni care deja avusesera loc la noi în biserica. Astfel, am citit 40 de zile consecutive Paraclisul Icoanei Maicii Domnului si Acatistul Bunei Vestiri”, marturiseste profesorul V.T. Timpul a trecut si V.T s-a simtit din ce în mai sanatos, iar rezulatetele analizelor au iesit din ce în ce mai bune. Acum, dupa doi ani de la operatie, V.T, duce o viata normala si merge mai departe ca si cum nimic nu s-ar fi întâmplat. În continuare, V.T. citeste rugaciunea care i-a adus linistea, Paraclisul Icoanei Maicii Domnului. România, pe locul cinci în lume la numarul de obiecte facatoare de minuni. În orasul Sibiu exista doua icoane facatoare de minuni: cea de la Biserica de pe Strada Dealului si cea de pe Mihai Viteazul. În tara, exista peste 100 de icoane facatoare de minuni, moaste sfinte si izvoare tamaduitoare, aflându-ne astfel, la acest capitol, pe locul cinci în lume, într-un top dominat de Grecia. Cel mai mult, vestea icoanelor Maicii Domnului facatoare de minuni se aude la Manastirea Neamt, Trifesti-Roman, Manastirea Sihastria, Manastirea dintr-un lemn si Manastirea Hadâmbu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu