Early Booking cu Iz Ardelenesc


Cum ar arata Romania din punct de vedere turistic daca cuiva, undeva  acolo sus, i-ar pasa de asta? Da, stiu! Este o intrebare rostita de tot mai multi iubitori de natura, de locuri frumoase si de peisaje de vis. Si toate sunt aici, la indemana noastra. Peste tot in aceasta Romanie despre care englezii fac documentare si pe care unii suedezi o vad ca pe o a doua casa! Pentru ca am avut placerea sa cunosc persone indragostite iremediabil de tara noastra si care au reusit prin laudele lor sa ma faca sa fiu mandru ca traiesc aici. Dincolo de crize economice, drumuri proaste, taxe pentru o poteca de munte si persoane indiferente, zonele turistice din Romania devin tot mai cunoscute! Sa fie acesta un semn ca incetisor, taras-grabis, se misca ceva? Pare de greu de crezut ca opersoana ar strabate mii de kilometrii doar sa vina si sa se bucure de o vacanta in inima Ardealului, nu-i asa? Am putea sa credem ca de vina e mancarea dar nu, nu este doar asta. 

Gradina botanica Alexandru Borza Cluj

Am constatat cu placere ca ardelenii au fost dispusi sa invete, sa se adapteze si sa foloseasca tehnologia in folosul lor. Dupa o promovare implementata ca la carte, clientii au inceput sa soseasca “cata frunza, cata iarba”, vorba poetului! Surpriza mare a fost atunci cand, pentru proprietarii de pensiunia fost nevoie de early booking prin itermediul agentiilor de turism pentru a putea face asaltului! Impinsi de nevoie dar si de dorina de a comunica cat mai bine cu strainii ce le trec pragul, ardelenii au invatat si engleza si “sunt foarte mandrii de asta!”, imi povestea intr-o zi doamna Maria, cu ton impunator, proprietara de pensiune in Ardeal. “Dupa cativa ani, acum avem clienti de peste tot din lume care ne suna cu 5-6 luni inainte si isi fac rezervare pentru sfarsitul de an sau pentru vacanta de vara ca sa fie siguri ca au loc!”, adauga ea cu entuziasm. In mare parte clientii acesteia sunt vest-europeni, unii dintre ei revenind an de an, dimpreuna cu alti compatrioti, gata sa lase din “nivelul lor de trai” si pe la noi! Bravo Ardelenilor! Pana pe data viitoare!

Satul Bucuresti


Ma intreb adesea de ce m-am nascut in Romania. De ce exista metrou doar in Bucuresti si chiar si ala e plin de oameni nespalati, needucati, care se inghesuie unii in altii la orice ora. Adica nu la orice ora, doar intre 5 dimineata si 11 noaptea. Ce ne-a lipsit noua? Au furat aia pe are i-am votat, au fost corupti, au fost prosti? Cred ca toate astea combinate au reusit sa ne aduca unde suntem acum. Acum despre reteaua de metrou din Stuttgart. Orasul are vreo 600.000 de locuitori. Are si autobuze, tren urban, toate vin la 5-6 minute cel mult si nu sunt deloc inghesuite. Daca va intrebati de nespalati sau alte surse mirositoare... nu e cazul. Gurile de metrou au fost sapate in dealuri, in toate formele de relief... si iata ca metroul din drumul taberei, la inclinatie 0,05 grade, pare imposibil. Bucurestiul are peste doua milioane de locuitori. Pe langa Stuttgart, Bucurestiul e un sat. Un sat cu o Rata obosita cu care satenii fac naveta pana la munca si inapoi, pe drumuri proaste si in conditii proaste. Cred ca stiti la fel de bine cum nu se poate respira in autobuzele din Capitala, cu atat mai putin vara, la 40 de grade. Si atunci va intreb iar: cum poate exista o asemenea diferenta? Si de ce mai traim aici?

Importanta Pieselor de Schimb in Domeniul Industrial


Facand referire la un domeniu ceva mai inchis pentru cei ce nu activeaza in bransa, cel industrial, este stiut ca si aici afacerile se desfasoara in mare parte ca in orice alt domeniu, exceptie facand accentul mult mai mare pus pe calitate. Deoarece este vorba de utilajele industriale care ajuta aceasta ramura sa functioneze, acestea fiind de mare tonaj, calitatea capata si ea dimensiuni mari. Daca in alte domenii in cazul in care o piesa se strica nu poate produce mari daune, aici lucrurile stau exact invers si orice mica defectiune poate conduce la un accident grav sau chiar un dezastru. Multe utilaje au in componenta, pentru a se putea misca conform specificatiilor tehnice, rulmenti. Daca fie aceste piese spre exemplu fie bucsile de montaj, articulatiile sferice sau simeringurile nu functioneaza corect utilajele se pot deteriora considerabil porvocand daune costisitoare.
Pentru a asigura aceasta buna functionare a utilajelor din punct de vedere al rotirii lor, fapt la care ajuta rulmentii mai sus mentionati dar si diverse alte componente, imperativ in domeniu industrial este sa colaboarati cu o firma de rulmenti sau una specializata in comercializarea oricaror alte piese  de care aveti nevoie, de incredere care are un renume pe piata de nisa, ceva ani vechime ce-i pot confirma experienta si nume mari ce o pot recomanda cu incredere in acest sens. Daca firma pe care o contactati in vederea colaborarii are ceva vechime in bransa, timp in care s a mentinut pe primlele pozitii ca si furnizoare de piese de schimb, atunci puteti avea certitudinea ca va raspunde cu profesionalism oricarei cereri si in plus, va putea cosilia potentiaii clienti in privinta prduselor achizitionate. Respectand aceste sfaturi esentiale aveti mai multe sanse ca din zecile de oferte de pe piata sa puteti alege cea mai buna firma din domeniu cu care sa colaborati pe termen lung.